Sunday 5 June 2011

Bengang Sial =='

Eee , kenape lha dengan kau niy kan . Aku tak penah nak kacau kau . Tapi , kenape ko selalu nak kacau aku . Memang bengang gyle arr aku dengan kau ni . Tahu ark . Lepas uh kau cakap ape , aku RAMPAS kau punye hak . Ouh , sorie babe . Dah dier nak kenal dengan aku sendiri . Nak buat macam mane kann . Kalu hati dah suke tak leh nak buat ape . Kene redha jela yang orang tuh tanak kat kau . Aiihh , maleh lah aku nak cter cter pasal kau dalam blog niy .  Naty gaduh pulak kan . Dah takde zaman lahhai nak gaduh-2 niy . Dah pencen arr . Skunk niy , aku buat hal aku . Kau buat hal kau . Dah lha , ilang kan lha sikap kacau orang kau tuh . Tolong lha dohh . Aku nak hidup tenang lhaa . Jangan kacau hidup aku agy k . Senang jee kan nak ilang kan sikap tuhh . Tak susah punn kawann :)

No comments:

Post a Comment

Hold It Against Me :)